Sırası Mı Şimdi? (klavyemeççç)

qwertyuıopğü
asdfghjklşi,
zxcvbnmöç.

10.02.2005

BU KAR YAĞIŞI FİLAN İYİ OLDU.. da ben niye büyük yazıyorum, caps lock şeysine kim bastı?! kar yağdı, bu kar yağdı, filan iyi oldu. allah belanı versin! halbuki ben allahü tealadan değil kar yağışından bahsedecektim, unuttum. neyse, kar da bir çeşit takdiri ilahi tabii. bazen hoşuma gidiyor aslında böyle. biraz zorlayınca herşeyin birbiriyle alakalı olduğu ortaya çıkıyor. bi caps locka kim bastı, o ortaya çıkmıyor ama başlıklı yazmak istedim ondan büyük yazdım şeklinde bir açıklama getirebilirim gerekirse. zaten kar yağdı. ama iyi oldu. hakettim ben bunu.
10.02.2005

mesela bir evimiz olsa. bir odası çöp odası olsa ama o çöpler kokmasa. biz de çöp dökmekten nefret etmesek. hatta oldu olacak çöp diye bir şey olmasa. ya da kökünden kazımak gerekirse biz olmasak. çok şağane bi şey olsa.
10.02.2005

geçen gün mü ne, yok baya oldu galiba, ama yakın bir gün eminim. bu güney asya için helelo konserinde bulundum. elimden gelen yardımı esirgemedim, kardan kıçı donan kıslara sıcak bakışlar fırlattım. iki tane sunucu gibi bi şey vardı. bunlar reklam arası tadında, böyle bıcır bıcır hoşgeldiniz diyorlar hoşgittiniz diyorlar şimdi sizi bilmemkimle başbaşa bırakıyoruz diyorlar. fakat bir de çıkıp, aah ahh burda eğleniyoruz ama bir yanımız da buruk, güney asya'da insanlar, oh, aman, hayır, içimiz kan ağlıyor hiç bakmayın neşeli göründüğümüze şeklinde sızlanmıyorlar mı, benim orda kafam bir tsunami oluyor, midem bulanıyor. yahu yardımsa yardım, tamam. konser yok mu şimdi, tamam. ulan neden eğlenmesin insanlar, tamam. bi kere o üstündeki montun parasıyla güney asyalı yirmibeş çocuğun bir yıllık okul masrafları karşılanır tamam mı. hem de özel okul. çıkar o zaman üstünü başını, madem için yanıyor, ulan. nasıl kızdım, ama, ulan?! montun parası olur mu ki
10.02.2005

kaç gündür kalbim ağrıyordu, ciddiden. sebebini ana haber bülteni izlerken buldum. sayın seyirciler dedi kadın, hava kuru muymuş neymiş. şimdi bu hava kuru olunca da kalbimiz ıslanmıyormuş galiba. öyle bir şey yani. bir tek benimkinin ağrımadığını öğrenince dikkatlice izlemekten vazgeçtim.
10.02.2005


[HOM]